• Home
  • Over Plentyparts
  • Veenendaal
    • Afrekenen en betalen
    • Bel mij terug!
    • Blog
    • Garantietermijnen
    • Onze huis aan huis folder
    • Plentyparts algemeen nieuws
    • Recyclen bij Plentyparts Veenendaal
    • Ruilen en retourneren
    • Social Media
    • Speciale bestellingen
  • Aanbiedingen
  • DHL Servicepoint
  • Product info
  • Meer
  • Contact
Specialist in oplossingen | Plentyparts Veenendaal
Volg ons:
DHL Servicepoint functie; gemak door samenwerking
Naast het verzenden van pakketten die door u zelf aangemaakt zijn via DHL for You, kunt u bij ons ook pakketten inleveren en ophalen van veel grote postorderbedrijven. Dit is een servicegerichte oplossing voor onze klanten. U kunt bij veel postorderbedrijven zoals wehkamp, otto, neckerman en vele anderen, online een bestelling plaatsen en deze bij ons laten bezorgen. Op het moment dat het pakketje bij ons wordt aangeleverd en ingescand, verzend het DHL systeem automatisch een bevestiging aan u (via mail of telefonisch), zodat u weet dat het pakket daadwerkelijk klaar ligt. U kunt het dan tijdens onze openingstijden komen afhalen. Telefonisch informeren bij ons of een pakket al klaar ligt, is helaas niet mogelijk.

Legitimatie
Wanneer u een pakketje bij ons komt afhalen, dient u een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Het legitimatiebewijs dient op dezelfde naam te staan als de naam op de zending. Als dit niet het geval is, mogen wij het pakket niet meegeven. Dit is echter voor uw eigen bescherming. Helaas komt het voor dat mensen producten bestellen bij bedrijven, onder de naam van iemand anders. De rekening gaat dan echter wel naar de verkeerde persoon, waardoor er begrijpelijkerwijs vervelende situaties ontstaan. Dit is in het verleden wel eens voorgekomen, en levert ook voor ons als servicepoint veel extra werk en een vervelende situatie op. Wij mogen vanuit de postorderbedrijven dan ook alleen het pakket aan u meegeven als alles klopt. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Retourneren
Heeft u iets besteld, maar is het niet goed en wilt u het retour zenden? Veel postorderbedrijven bieden dan aan dat u dit kunt doen via een DHL servicepoint. Het is belangrijk dat u beseft dat u verantwoordelijk bent voor het op een juiste wijze verpakken en aanleveren van het retourpakket. Elk postorderbedrijf heeft andere retourprocedures, en  vereist andere informatie of formulieren, welke meegezonden moeten worden met de retourzending. Wij zijn niet op de hoogte van alle vereisten van de individuele post-orderbedrijven. Daarom is het belangrijk dat u goed de informatie leest op de site van het bedrijf waar u besteld heeft (of op meegeleverde retourformulieren). Als u bij ons aan de balie staat met uw retourzending is het in ieder geval belangrijk dat de aangeleverde retourzending goed verpakt en gesloten is. Wij nemen de zending aan, plakken een verzendlabel op het pakket en geven u een bewijs van afgifte mee. Bewaart u deze goed, totdat de retourprocedure volledig afgehandeld is.

Problemen of klachten
Mocht een via ons aangeboden pakket niet bij het postorderbedrijf retour zijn gekomen, kunt u contact op nemen met DHL via het telefoonnummer 0900 - 2222120 (a € 0,40 per minuut) . Ook kunt u via de onderstaande knop uw vraag stellen aan de de online klantenservice van DHL Selektvracht.


Naar online klantenservice DHL Selektvracht
Zelf een pakket verzenden via DHL for you
Tweeten
Foto
Powered by Create your own unique website with customizable templates.